Saturday, December 4, 2010

jumaat - 3/12/2010

sebulan lagi sekolah akan dibuka. ketiga-tiga anak ku akan bersekolah. runsing..kepala otak ku berputar ligat memikirkan persiapan yg perlu dilakukan..uniform sekolah, beg,kasut. buku, yuran. aduh byknya yang diperlukan.

isteri aku dah start pening kepala. aku buat buat rilek je..buat rilek depan dia utk tunjukkn aku tk mengelabah tapi apa yg ada dlm kepala otak aku ni hanya tuhan yg tau,

teksi pulak nk kena buat full overhaul..dah survey kat bengkel average budget dlm rm 1200-1300.
wah byknya...kalau blh hutang best ni tapi malangnya sapa yg nk bagi hutang...ini KL bukan kg..kg bolehlh minta tlg dgn tokeh workshop. kat kl ni ada duit baru blh jalan kerja.

dlm duk berfikir ni tiba2 dpt idea. yesss...aku nk ajak kwn2 aku main kutu. dengan pantasnya aku sms kt kwn2 teksi aku mus,mat,madi, adam dan janggut.

wah respon bagus..semuanya setuju. macam nilh kawan..sanggup tolong bila kawan lain susah.. mula2 ingat nk main rm15 sehari tapi brother janggut nk rm20 sehari. aku ok je. akhrinya 15/12 ni aku akan dapat duit kutu...dapatlh aku overhaul teksi aku dan bakinya dapatlh digunakan utk perbelanjaan anak2 aku.

No comments:

Post a Comment