Friday, November 5, 2010

permulaan minggu yang teruk

peh.....letihnya. hari2 balik lambat. sampai rumah dah pukul 11 atau 12 mlm. anak aku si aisyah tu pun dh komplen hari2 ayah balik lambat. yelah kalau tk kerja mana nk dpt duit. bulan ni aku betul2 teruk. rumah tk bayar lagi, semua bil sangkut, teksi pulak buat hal....dah nk cuti sekolah pulak ni..

kadang2 bila masalah kewangan melanda ni, emosi kadang2 tak terkawal, mudah nak marah. pantang kena cuit sikit mulalah nak naik angin.

teringin nak buat insuran, tapi sahabat aku yg sorg tu dh tk peduli kt aku dh..yelah dia pun bosan agaknya bila tk join apa yg dia nk buat...tapi masa tu mmg keadaan tk mengizinkan...

wife aku pulak dh cerita pasal nk bercuti. nak bawa anak2 berjalan. aduh pening. bila mcm ni mulalah emosi tu tk terkawal....nak marah je. nak salahkan wife tk boleh juga pasal aku ni kalau ada masalah kewangan tk suka nk bercerita dgn dia..takpe mesti ada jalan penyelesaiannya. yang penting usaha.

No comments:

Post a Comment